värsta fredagen på länge

fredag och veckan är slut. jag slutar nu...
allt har varit piss sen jag vaknade i morse. vaknade med huvudvärk, ringde till vc, gick o la mig, vaknade igen emd huvudvärk OCh illamående. gick upp, åt frukost, hängde tvätt och gick till skolan.
fick en tid förresten kl 2 idag hos doktorn. men det känns heldumt i alla fall. allt händer när jag ska göra något annat. alltid är det så!

har alltså ingen skjuts till tvc, utan jag får skita i att åka hem till pia, och skita i att umgås o ha kul. även om jag tiden är viktigt vill jag inte gå.. :/

jag blir bara så irriterad och ledsen :( på allt!

det enda positiva som har hänt idag är att jag gjorde bra ifrån mig på provet. i alla fall så kändes det så!

/linda

Kommentarer
Postat av: sandra

svar på din kommentar;) hihi jag med;P tack Linda!:) jaaa gör det, jag vill se den!!!! ja då det ska vi nog ha:D

2010-05-28 @ 22:28:36
URL: http://lilllocken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0