usch, jag vill inte känna såhär

Kul att man inte kan sova en hel natt utan att vakna och känna panik över att det kliar på fingrarna!
Flera gånger har jag nästan börjat gråta för att det kliar, och för att jag vaknar. jag har inte sovit en hel natt på jag vet inte hur länge :'(
jag orkar fan inte med det här mer. Jag vet inte vad jag ska göra heller. För alla salvor som jag använder hjälper bara tillfälligt, några dagar eller veckor senare så är de där igen!

Varför har jag fått all skit? Det känns så jävla dåligt! Jag känner mig äcklig.. :(
Och vad som händer när jag inte har fått all sömn som jag behöver, är att jag blir skittrött. Jag orkar inte med någonting, känner inte för någonting. Det enda som jag verkligen känner för att att simma röven av mig! Det är det enda som hjälper. Nästan. Att få vara med den jag älskar mest gör mig lycklig. Då känner jag mig bra.

Jag vet inte vad jag ska göra, amputera?! Nej, för då blir man ju onormal, eller hur var det nu?
Men det enda jag kan säga är att jag mår piss av det.

Dessutom, jag är så trött på alla i en del stunder.

/L


Kommentarer
Postat av: lina

:( <3

2010-05-08 @ 13:04:19
URL: http://linahelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0