Torsdag at last.

Börjar runt 12 idag, men eftersom jag är en ordentlig tjej så åker jag till skolan redan vid 10 för att plugga. Det har gått bra med ena uppgiften, men med den andra har det gått käpprätt åt helvete rent ut sagt.
Har skrivit, nästan klart om WTC och nu försöker jag formulera om franskan till svenska, vilket är skitsvårt! tips på hur man kan göra?

Ringde till Tunafors VC imorse igen, utan någon större framgång. Eller jo, nästan. Hon sa att jag skulle ringa igen imorn kl 06.00!! OMG, det är bara att ta sig upp, så tidigt på morgonen.. :/ Men vad gör man inte för att få veta vad det är för fel på mig?! När hon ringde och vi pratade höll jag p att börja gråta. inatt sov jag som en jag vet inte vad, jag vaknade ett antal gånger av att det kliade och gjorde förbannat ont. jag gick upp, smorde in mig, men hjälpte det?! NEJ!! Ingenting hjälper längre.
Man mår piss om man inte får sova hela nätter... Typ jag. jag mår piss av mina fingrar oxå, jag känner i kroppen hur äckligt och hur jobbgt det är. Jag mår dåligt av det helt enkelt.

Fick även en tid av blodcentralen, men den kan jag inte ta, så ska ringa o byta till efter 2 juli :p

Ikväll ska jag träna! Hoppas det är lagom hårt och jobbigt, för jag måste få bort allt skit i huvudet och kroppen.
För nu får det vara nog!

hade för övrigt en riktigt bra kväll igår. Pluggade och fick in nästan allt i huvudet, sen blev det mys med pojkvännen! Åh vad jag har saknat det. Riktigt underbart!

Måste försöka få ihop franskan.

Puss
/linda

Kommentarer
Postat av: jagandra;)

vad jobbigt du har det:S att du inte får någon salva som hjälper mot klådan!!det fick iaf jag... hihi jag kommer läsa din också;)

2010-05-27 @ 13:01:32
URL: http://lilllocken.blogg.se/
Postat av: sandra

hehe det va jag som skickade förra kommentaren men det blev lite fel när jag skrev mitt namn xD

2010-05-27 @ 13:02:29
URL: http://lilllocken.blogg.se/
Postat av: sandra

svar på din kommentar: jaha okej vad bra:P jaha okej vad synd... men kan det vara för att din hud blev van med salvan? (haha jag börjar låta som en doktor xD)det hände mig mig ett tag... vadå skriva mkt?:O

2010-05-27 @ 21:14:06
URL: http://lilllocken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0