Sista veckan i skolan

Kan börja med att säga att jag får VG i FeB! :p
OCH att det är sista veckan i skolan, för att jag börjar jobba på måndag :D

Helgen har varit väldigt händelserik. Fredagen började hemma med lite mys. Var hemma själv fram till halv nio, sen blev det spicey hot :p riktigt gott!
Senare den kvällen kom Pär och hämtade mig, för att bege sig ut till landet (Y) Riktigt mysig kväll!

Lördagen blev lite mer slapp. Vaknade och åt frukost. Blev sedan lite slapp framför tv.. :)
Bar sedan in en sväng till stan, och sedan hem igen. På eftermiddagen åkte vi, jag, Pär, Niklas och Linus till V-ås, eller rättare sagt till biltema. Killarna ska ha massa utrustning till sina leksaker ;) Kul att titta på alla saker som finns.

Bar sedan hem igen, köpte med oss lite mat och käkade. Gjorde oss i ordning för att sedan dra iväg till Rasmus som fyller 20. Han fyller på onsdag men firades i lördags :)
Pär o jag hade jätteproblem med att komma på vad vi skulle köpa till honom, med tanke på att han fyller 20 kan man inte komma tomhänt.

Vi tittade i affärer, spånade ideer, och tllslut kom vi på det: en GULDFISK!
Perfekta presenten. Dock blev det ingen guldfirre, utan två guppisar. De blev bortskänkta i en kanna med vatten och grus ;) Haha , en riktigt glasklar present riktigt roligt!!! :D

Kvällen blev riktigt bra, jag hade roligt. Allt var på topp! Tack för den kvällen! :D

Igår, blev det ut att köra bil. Blev lite turer. Senare på eftermiddagen åkte jag Pär och Erica ut med båten. Trevligt:)

Nu ska jag ha lektion, sen ska jag skriva klart mitt bröllopstal! :p

Ta hand om er!
Puss
/linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0