Onsdag som aldrig förr

Helgen i sthlm var perfekt!
jag har inte haft så roligt, och varit så trött på länge :p
Tävlingen gick super, allt gick som jag hade förväntat mig!
Det som är jättebra när man inte har några tider, är att man inte kan bli besviken för att man inte persar. Men jag persade på allt! :D riktigt roligt!

Tillbaka i skolan igen var det bara att börja plugga.
idag tillexempel började jag skriva om WTC och om hur det har påverkat oss. Är inte riktigt klar, men det måste ligga på VG-nivå. Så jag ska göra den bra imorn!
har även försökt att göra klart matten, men varken Elin eller jag får ihop det. jag fattar inte hur svårt det kan vara att göra ett diagram i Excel?! SKITSVÅRT tydligen!

Nu ska jag ta med mig plugget och åka hem! Ska sätta mig och göra feB... Prov på fredag...

Puss

/linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0