förkyldning på G?

Jag tror jag håller på att bli förkyld..
Inte kul, med tanke på att det är full fart med träning nästa vecka
och att vi kanske ska till gustavsvik i helgen. Men hopppas att det snart är borta.
kanske måste hoppa träningen idag om det blir allt för jobbigt.
Jag är helt tjock i huvudet och trött och jag har fått nya blåsor på mina fingrar :'(

Idag är det i alla fall en ganska soft dag. Historia, där vi skriver uppsats, inte så vidare ansträngande, lunch, matte och sist psykologi, där vi oxå får skriva uppsats hoppas jag =)
Ikväll blir lugnt. Antingen efter träningen eller under hela träningen. Vll träna, men orken finns inte riktigt. den kanske kommer.

Nu ska jag sitta o vara lite avis på simmarna som drar till malta om några timmar ;D

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0