MVG, MVG, MVG!

Jag har fått mitt MVG bekräftat idag! Känns riktigt skönt. Retorik har varit ett lärorikt ämne.
Höll mitt sista tal idaag, som var ett festtal. Jag hade med lite bildspråk, och ett av de hade jag kommit på själv :p
"ni är som sockret och rabarberna i rabarberpajen" KLOCKRENT ELLERHUR! :D

Träningen idag var skön, fick dock lite ont i mina axlar. Men jag simmade 4400. Lagom långt. Vi skulle hinna med en massa olika tävlingsdistanser, och jag gjorde alla, till och med en extra 400-ing frisim. Duktig tjej! ;)

Onsdag imorn, vilket betyder 1 lektion. Historia. Där ska jag också lyckas få mitt betyg, fast VG. Jag hoppas jag lyckas (Y) "fingers crossed"

tjingeling, nu lockar tv.

Puss
/linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0