kroppen strejkar

träningsveckan slut. och jag kan erkänna att det är mycket jobbigare att simma i 50bassäng än vad det är att simma i 25bassäng.. :P men det är bra träning, för då går det snabbt i 25an igen;)
jag har ont i hela kroppen, men rumpan och låren är värst.. :( jobbigt att simma med träningsvärk i rumpan vill jag lova :) men men, roligt är det, så det måste ju ändå bevisa att det är värt det?!

För att tala om dagen nu då, vaknade vid 9. Kände mig helt slut i kroppen men gick upp och käkade frukost. blev inte så mycket, men lite. Därefter gick jag och borstade tänderna, tömde diskmaskinen och började städa mitt rum. Och jag gjorde en upptäckt: av kläderna som ligger framme ( inte lite heller vill jag lova ) så var min kära pojkväns kläder mer än mina ;) vilket betyder att han har en del saker här ;) hihi! Men jag blev ändå inte klar med rummet, jag gav upp. Får göra klart det i helgen eller något. får se, bara det är klart tills mammsen kommer hem :p

Runt 11 kom Elin och Elina. Vi käkade mat, och begav oss till parkenbadet, där vi hade våran första och enda lektion för dagen, och klocken är ungefär 1. Simma 200 meter är ju inte direkt svårt, men varf tvungen att simma. Sen blev det solning, där jag brännde mig, IGEN! ser ut som en tomat på axlarna! :( Men det blir bra sen;)

Imorgon ska jag tömma mitt skåp och lämna in nyckel och alla böcker och så. Skönt att bli av med allt. På måndag börjar jobbet, 06.55! Härligt...!
Det är det värt ;)

Får se var helgen bär, mys på Grappa med Elin blir det på lördagkväll i alla fall :) Sen får vi se hur allt annat artar sig :)

Puss på er!

/linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0