because the night

trött som stryk. var på upptaktsdag idag med jobbet. jag höll på att somna, ett flertal gånger.
äcklig mat var det också. frukosten och fikat gick ner, men maten smakade inte så vidare värst bra..

imorn är det upp igen klockan sex, pigg o glad. inte för att jag har varit pigg på hela veckan, men endå. :p
sista dagen innan heögen. ska bli så skönt. hoppas på lite fredagsmys =) ja, det kommer det bli :D
lördag, student. undra fll jag skulle med Pär. tror det. =) hans kusiner tar studenten iår :) kulkul.

söndagen blir nog bara slapp. blir att ladda upp inför arbetsveckan. kanske drar ner o tränar, få se om jag orkar. känner att jag börjar få abstinens nu... :/

ska starta en film.
Puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0